اخبار برگزیده

امضای تفاهم ‌نامه ‌ارایه خدمات تخصصی و دانش بنیان در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران

امضای تفاهم ‌نامه ‌ارایه خدمات تخصصی و دانش بنیان در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران

مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و " مرکز تحقیقات کاربرد  مواد معدنی غرب کشور" ، قراردادی در زمینه ارايه خدمات تخصصی و دانش بنیان و مشاوره در زمينه آزمایش‌ها، مطالعات و تحقيقات فرآوری و پرعيارسازي مواد معدني امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، این تفاهم نامه در حضورسمیه خلوصی  معاون برنامه ریزی و توانمند سازی  ایمیدرو ، توسط ضیاالدین پورکریمی مدیر  مرکز و صادق مراحم رییس مرکز یاد شده، در محل  ایمیدرو امضا و مبادله شد .

هدف از امضای این تفاهم نامه، ایجاد یک ارتباط سازمان‌یافته بین این دو مرکز تحقیقاتی و هم‌افزایی دستاوردهای طرفین در زمینه استفاده از امکانات ، توانمندیها و انتقال تجارب ومشاوره در زمینه آموزش منلبع انسانی و تدوین دستورالعمل ها، اصلاح ساختارها ،مناقصات و مشاوره در زمينه فرآوري مواد معدني ، آزمایشگاهی و توسعه فناوری می باشد .

همچنین در بخش دیگری از این تفاهم نامه آمده است که  کلیه حقوق و مالکیت مادی و معنوی، اسناد، اطلاعات و مدارک ارائه شده به یکدیگر و نتایج حاصل از  هر یک از خدمات موضوع تفاهم نامه متعلق به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران میباشد.

نشانی :
کیلومتر9 اتوبان کرج قزوین-جنب کارخانه سوپا-انتهای بلوار کاوش-شهرک تحقیقاتی کاوش-مرکز تحقیقاتی فرآوری مواد معدنی ایران

کد پستی: 3365166534
تلفن: 32106000-۰۲۶
تلفن: ۷۶-۳۴۷۶۲۲۷۳-۰۲۶
نمابر: ۳۴۷۶۲۲۷۲-۰۲۶

جهت انجام خدمات تخصصی و آزمایشگاهی درخواست کتبی خود را به این آدرس ایمیل کنید
customer @ imprc.ir

شماره ارتباط با مشتری:219-213

شماره مسئول و مشاور بازرگانی:220